Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 22
Pokaż wszystkie komentarzePozycja lidera zobowiązuje, a taki rasowy GSR750 to i obrotomierz okrągły ze wskazówką ma, kanapę idealnie trzymającą, jedwabiste działanie skrzyni i sprzęgła, że o gixxerowym silniku nie wspomnę, a niska waga i cena 33500 wersji z ABS to są fakty trudne do podważenia raczej :)
OdpowiedzNie wiem jak jest z kanapami w Suzuki gsr750 czy Kawasaki z800 ale z doswiadczenia wiem, ze duzo zalezy od materialu spodni w ktorych sie siedzi na motocyklu. Sam mam 3 rozne kombinezony ( skora x1 tekstylne x2 ) i powiem, ze na jednym danym siedzeniu raz sie slizgalem tylkiem a raz nie, wiec w innych spodniach autor tekstu moglby sie wcale nie slizgac. Inna sprawa to to ze GSR750 nie za bardzo wyglada przy Z800 a mysle, ze to bardzo wazne dla kupujacego. No i w koncu sam silnik gdzie dla Z800 to jest nowo zaprojektowany lub gruntownie zmieniony silnik od z750 a w GSR750 tylko zdlawiony od gsxr750, ktory wcale po zdlawieniu ponoc nie moze sie pochwalic mocniejszym dolem. ( patrz test na konkurencyjnym portalu F800R vs GSR750 )...
OdpowiedzCena katalogowa GSRa to ponad 38k. 33,5 to cena promocyjna za stary model. Takie sa fakty...
OdpowiedzNieprawda, obniżka tyczy się ogólnie modelu GSR750. Ceny poprzednich roczników to zupełnie inna kwestia.
Odpowiedz